Novinky Rolls-Royce

Rolls-Royce se stále více stává „řidičským“ vozem a pořizují si jej mladí lidé

15. 3. 2019

author:

Rolls-Royce se stále více stává „řidičským“ vozem a pořizují si jej mladí lidé

Kdysi to bylo tak, že když jste si koupili Rolls Royce, najali jste si také šoféra, který jej za vás řídil. Vy jako majitel jste se na zadní sedačce natáhl, užíval si luxusu a řidič vás odvezl kamkoliv jste chtěli. Zdá se však, že klientela společnosti a tím i značka samotná se čím dál více mění na značku pro řidiče.

 

Nenechte se mýlit, že Rolls Royce nyní dělá správná „řidičská“ auta, protože tomu tak určitě není. Použijte v Goodwoodu (město v němž se vyrábí Rollsy) slova jako „dynamičnost“ nebo „sportovnost“ a před svítáním budete viset v londýnském Toweru. Rolls-Royce se sice stává značkou pro řidiče, což ale znamená, že si ho lidé kupují a řídí jej sami.

„Dříve jsme možná dělali auta, která řídili šoféři, ale to se úplně změnilo. Malá část vozů, které aktuálně prodáme, je pro šoféry, tedy až na vyjímku Phantomu v long verzi. Všechno ostatní jsou auta čistě pro řidiče, „ řekl nedávno Torsten Muller-Otvos, šéf Rolls-Roycu pro zahraniční magazín Motoring.

Důvodem je průměrný věk klientské základny značky. Dnes si Rolls-Royce kupují mnohem mladší bohatí zákazníci a chtějí svá auta řídit. „S aplikacemi, telefony a tak dále můžete vydělat peníze již v mladém věku, což je docela štěstí. Peníze dnes již nejsou moc děděny, většinou si je tak vydělají sami a mnoho z nich je chce utratit, což je dobře,“ říká Muller-Otvos.

Myšlenka šoférů bude i nadále vymírat, čím více bude dostupná autonomie. Až bude mít Rolls-Royce funkci autopilota, proč si najímat řidiče, když budete moci auto řídit tak dlouho jak jen chcete a až vás to přestane bavit, pak jednoduše přepnete na automatické řízení auta. Muller-Otvos však upozorňuje na to, že Rolls nebude autonomní do té doby, dokud nebude tato technologie alespoň na 4. úrovni. „Majitelé chtějí tuto technologii pouze na úrovni, která je skutečně praktická a přináší vám výhody.“

Zdroj: bmwblog
Zanechte komentář